Електронний каталог
туристська дестинація
Документи:
- Бобрицька, Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями [Текст] / Н. Бобрицька // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 39-47.
- Бойко, М. Диференціація туристичного потенціалу дестинацій [Текст] / М. Бойко, О. Савлук // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 5 (91). – С. 19-30.
- Гуменюк, Ю. Просторова рефлексія туристичної дестинації [Текст] / Ю. Гуменюк, Ю. Гук // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2024. – № 1. – С. 139-154.
- Корж, Н. В. Стратегічне управління розвитком територій: регіональний аспект [Текст] / Н. В. Корж, О. І. Бабчинська, Г. В. Іванченко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 18. – С. 9-13.
- Морозов, В. А. Дестинация как инструмент формирования конкурентных преимуществ туристского региона [Текст] / В. А. Морозов, Т. В. Львова // Современная конкуренция. – Москва, 2012. – № 4 (34). – С. 100-104.
- Теребух, А. А. Оцінювання туристичного потенціалу дестинацій [Текст] / А. А. Теребух, О. І. Мороз // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 7. – С. 335-343.
- Ткаченко, Т. І. Управління туристичними дестинаціями [Електронний ресурс] [Текст] = Tourism destinations management : програма та робоча програма / Т. І. Ткаченко, Ю. Б. Забалдіна, А. М. Клімова ; Каф. туризму та рекреації. – 09-42 / 20 РП. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Чорій, М. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст] / М. Чорій, Т. Ілатьо // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 12 (150). – С. 300-307.
- Юрченко, Ю. Ю. Ключові пріоритети і цільові орієнтири дорожних карт розвиток туризму [Текст] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 22-30.
|