Електронний каталог
методи дослідження
Документи:
- Бобровник, С. Новітні методи дослідження компромісу і конфлікту як соціальних явищ [Текст] / С. Бобровник // Право України. – Київ, 2014. – № 2. – С. 262-271.
- Дудкін, І. На батьківщині козацтва сільськогосподарські інспектори ретельно перевіряють дотримання аграріями й трейдерами умов внутрішніх і зовнішніх контрактів [Текст] / І. Дудкін // Зерно і хліб. – Київ : Академпрес, 2014. – № 1 (73). – С. 13-16.
- Журавлева, Е. Ю. К типологии методов интернет-исследования [Текст] / Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. – Москва, 2013. – № 5. – С. 84-93.
- Ковязина, М. С. Объективные методики исследования психических процессов в клинической психологии [Текст] / М. С. Ковязина // Вопросы психологии. – Москва, 2013. – № 1. – С. 66-71.
- Монастирський, Г. Л. Методологічна база формування стратегії інноваційного розвитку енергозбереження промислових підприємств [Текст] / Г. Л. Монастирський // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – № 2 (71). – С. 106-110. – (Економічні науки).
- Оганесян, А. С. Особенности критериального метода исследования процесса формирования прибыли от рекламы [Текст] / А. С. Оганесян, И. Л. Оганисян // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 18-28.
- Потишняк, О. М. Відносно використання кількісних елементів методу дослідження процесів формування характеристик якості у системах управління рівня якості продукції [Текст] / Потишняк О. М. – C. 32-34.
- Сидоров, І. П. Формування інноваційно-інвестиційної стратегії розвитку підприємства [Текст] / І. П. Сидоров // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 3. – С. 72-76.
- Цой, М. Современные методы исследований в маркетинге [Текст] / М. Цой, В. Щеколдин // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 2 (135). – С. 19-31.
- Чорний, Р. С. Методи дослідження розвитку трудового потенціалу просторових форм організації українського суспільства [Текст] / Р. С. Чорний // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 23. – С. 34-37.
|