Електронний каталог
сегментування споживачів
Документи:
- Бойко, М. Г. Методологічний базис сегментації споживачів туристичних підприємств [Текст] / М. Г. Бойко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 1. – С. 20-24.
- Будникевич, И. М. Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. М. Будникевич, И. Г. Черданцева // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 28-41.
- Ведмідь, Н. І. Сервісно-орієнтоване сегментування: методичні та практичні аспекти [Текст] / Н. І. Ведмідь // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 15. – С. 41-45.
- Межевов, А. Организация маркетинговых исследований: этапы подготовки [Текст] / А. Межевов // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 3 (136). – С. 27-43.
- Рощак, Д. CRM- системы в формировании комплекса маркетинговых коммуникаций [Текст] / Д. Рощак, И. Багандов // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 4 (125). – С. 53-61.
- Рыжикова, Т. Методы сегментирования потребителей [Текст] / Т. Рыжикова // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 4 (125). – С. 23-34.
|