Електронний каталог
маркетингові ризики
Документи:
- Лабурцева, О. І. Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка України. – Київ : Преса України, 2016. – № 4. – С. 79-91.
- Левицька, І. Маркетингові ризики брендингу територій [Текст] / І. Левицька // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2025. – № 3 (161). – С. 102-112. – (Економічні науки).
- Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова, О. Баранова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 26-35.
- Окландер, Т. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. – Київ, 2013. – № 2 (316). – С. 57-60.
|