Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетингова товарна політика підприємства
Документи:
Лабурцева, О. І.
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 5. – С. 24-27.
Орлов, В.
Концептуальні основи управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємств [Текст] / В. Орлов // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 10 (148). – С. 153-159.
Ярчак, М. І.
Формування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ "Еко-маркет" [Текст] / М. І. Ярчак // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 1. – С. 107-111.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'