Електронний каталог
макросередовище
Документи:
- Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. М. Гавриш // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 103-109.
- Панасюк, І. П. Вплив туристичної галузі на функціонування вітчизняних авіакомпаній [Текст] / І. П. Панасюк, О. П. Пристайко // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 4. – С. 31-34.
- Писарюк, С. Н. Влияние факторов макросреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [Текст] / С. Н. Писарюк // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 10. – С. 192-201.
- Штефанич, Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Текст] / Д. Штефанич, О. Дячук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2013. – № 2. – С. 44-53.
|