Електронний каталог
комплекс маркетингу
Документи:
- Багорка, М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2017. – № 5. – С. 43-50.
- Бугаєнко, С. А. Удосконалення механізму формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості [Текст] / С. А. Бугаєнко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 3. – С. 86-89.
- Кармазінова, В. Мобільні інструменти прсування товарів [Текст] / В. Кармазінова, О. Каркушка // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2023. – №3 (47). – С. 4-14.
- Шевченко, А. В. Роль маркетингоіої стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 11. – С. 69-74.
|