Електронний каталог
Класифікатори
С
соціально-відповідальний маркетинг
Документи:
Гладка, В. О.
Теоретичні аспекти соціально-відповідального маркетингу [Текст] / В. О. Гладка // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 4 (60). – С. 52-58. – (Економічні науки).
Король, С. Я.
Особливості фінансової звітності соціально відповідального підприємства [Текст] / С. Я. Король // Економіка України. – Київ : Преса України, 2017. – № 4. – С. 80-88.
Ромат, Е. В.
Маркетинг: от этического к социально ответственному [Текст] / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 1 (208). – С. 40-47.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'