Електронний каталог
Класифікатори
Е
емерджентна економіка
Підтеми:
эмоциональный брендинг. емоційний брендінг
Документи:
Зозулев, А. В.
Управление потребителем в условиях эмерджентной экономики [Текст] / А. В. Зозулев, К. А. Полторак // Маркетинг-комплект: Маркетинг и реклама + Маркетинговые исследования в Украине. – Харків, 2014. – № 7 (214). – С. 36-42.
Іващук, Ю.
Емерджентний інституційний порядок в економіці та його поведінкові підстави [Текст] / Ю. Іващук // Економічна теорія. – Київ, 2016. – № 3. – С. 69-81.
Рус-Полтавська, А. В.
Ключовий фактор у реалізації завдань емерджентної економіки [Текст] / А. В. Рус-Полтавська // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2016. – № 6. – С. 10-14.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'