Електронний каталог
маркетингова комунікативна політика
Документи:
- Гамова, И. В. Упаковка как средство коммуникаций [Текст] / И. В. Гамова // Упаковка. – Київ, 2018. – № 5. – С. 40-41.
- Гейко, М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Текст] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 11. – С. 102-108.
- Зозулев, А. В. К вопросу о сегментировании рынка [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 56-61.
- Зозульов, О. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / О. Зозульов, К. Полтарак // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 4. – С. 17-24.
- Кузик, О. В. Управління маркетинговими комунікаціями в аграрному бізнесі України [Текст] / О. В. Кузик // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 4. – С. 37-41.
- Ромат, Е. Интегрованные маркетинговые коммуникации в местах продажи (ИМКМП) [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 11-12. – С. 36-49.
- Ромат, Е. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 30-40.
- Сиваченко, О. В. Побудова семантичного ядра як основа маркетингових комунікацій підприємства машинобудування в інтернеті [Текст] / О. В. Сиваченко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2015. – № 6. – С. 63-66.
- Сохацька, О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Текст] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 100-110.
|