Електронний каталог
маркетингові інструменти
Документи:
- Васильчак, С. В. Маркетингові інструменти економічного розвитку малого підприємництва Івано-Франківської області в умовах пандемії [Текст] / С. В. Васильчак, Л. М. Лояк, О.М. и др. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 5. – С. 74-81.
- Галаченко, О. О. Маркетингові інструменти розвитку санаторно-курортних підприємств регіону [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 9. – С.133-136.
- Скіба, Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скіба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 4 (38). – С. 64-67.
- Чаплай, І. В. Застосування маркетингових інструментів у сфері надання державних послуг [Текст] / І. В. Чаплай // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 1. – С. 150-152.
- Швацька-Мокжицька, Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 42-48.
|