Електронний каталог
діджитал
Документи:
- Прорыв в диджитал-банкинге [Текст] // Овощеводство. – Київ : А.С.К., 2018. – № 7-8. – С. 21-24.
- Багацька, К. Бізнес-процеси в умовах диджиталізації економіки [Текст] / К. Багацька, А. Гейдор // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 5(127). – С. 23-32.
- Васильева, О. Основной современный тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация [Текст] / О. Васильева // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 3. – С. 28-30.
- Гоменюк, І. Діджиталізація будівельної діяльності [Текст] / І. Гоменюк // Бухгалтерія UA. – Київ : ТОВ "Інфоліга", 2020. – № 9. – С. 11-13.
- Гудзь, О. Є. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь, С.А. Щербина В.В. Федюнін // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 3. – С. 18-24.
- Диба, М. І. Діджиталізація економіки: світовий досвід та можливість розвитку в Україні [Текст] / М. І. Диба, Ю. О. Гернего // Фінанси України. – Київ, 2018. – № 7. – С. 50-63.
- Диба, М. І. Прояви креативної економіки та джерела її фінансування в умовах діджиталізації [Текст] / М. І. Диба, Ю. О. Гернего // Фінанси України. – Київ, 2019. – № 6. – С. 81-92.
- Диба, М. І. Формування діджитал-парадигми соціально-економічного розвитку [Текст] / М. І. Диба, Ю. О. Гернего // Фінанси України. – Київ, 2018. – № 8. – С. 32-44.
- Кучерява, М. В. Удосконалення формування нефінансової звітності підприємств в умовах диджиталізації [Текст] / М. В. Кучерява // Фінанси України. – Київ : "Академія фінансового управління", 2022. – № 10. – С. 80-99.
- Ланг, Ф. П. Диджиталізація змінює наш світ [Текст] / Ф. П. Ланг // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 4(126). – С. 74-84.
- Луцик, А. Податковий інструментарій фіскальної політики в умовах діджиталізації фіскального простору [Текст] / А. Луцик, Н. Синютка // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – № 1 (58). – С. 87-97.
- Михайлов, С. В. Формування системи менеджменту підприємницьких структур інноваційних кластерів [Текст] / С. В. Михайлов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 23. – С. 53-59.
- Мушка, Д. В. Сутність та еволюція digital-маркетингу [Текст] / Д. В. Мушка, В. М. Бондаренко, Н. М. Попадинець // Регіональна економіка. – Львів : ДУ"Інститут регіональних досліджень НАНУ, 2021. – № 2. – С. 200-204.
- Наторіна, А. О. Digital-трансформація діяльності підприємств [Текст] / А. О. Наторіна // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 4. – С. 90-93.
- Ромат, Е. Потятие цифрового (DIGITAL) маркетинга и его основные характеристики [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 21-27.
- Семилітко, Д. Діджиталізація в дії як цифрова транформація бізнесу впливає на успіх компанії [Текст] / Д. Семилітко // Аудитор України. – Київ, 2019. – № 5. – С. 76-79.
- Синютка, Н. Фіскальна дисфункція електронного адміністрування ПДВ в Україні [Текст] / Н. Синютка, К. Крисовата // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – № 4. – С. 23-36.
- Станіславик, О. В. Особливості управління персоналом підприємств на засадах діджиталізації [Текст] / О. В. Станіславик, О. М. Коваленко // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Аналітик ", 2021. – № 3. – С. 20-24.
- Шевченко, Е. Діджитал-тренди 2020 року [Текст] / Е. Шевченко // Маркетинг и реклама. – Харків : НВФ"Студцентр", 2020. – № 1. – С. 26-27.
|