Електронний каталог
конкуренти
Документи:
- Ділова гра "Конкурент" з курсу "Основи підприємництва" [Текст] : для студентів товарознавчого факультету і факультету громадського харчування, готельного господарства та туризму усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / уклад.: О.А.Чижевська, Н.Б.Ткаченко; Каф. маркетингу. – 577/00 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2000. – 16 с. – 4.00.
- Конкуренційне законодавство України [Текст] = Competition Law of Ukraine : Юридичний збірник / Ред.кол.:О.О.Костусєв,О.І.Мельниченко,С.О.Черненко та ін. – К. : Антимонопольний комітет України, 2002. – 296с. – ISBN 966-651-041-3 : 21.00.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Вайсман, А. Стратегия маркетинга:10 шагов к успеху;Стратегия менеджмента:5 факторов успеха [Текст] / А. Вайсман ; Пер.с нем. – М. : Интерєксперт;Экономика, 1995. – 344с. – (Практикум делового человека). – ISBN 5-282-01829-2 : 7.60.
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.Ком`яков О.О. – К., 1998. – 261с. – (НТУ України"Київський політехнічний інститут").
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Автореферат дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КДТЕУ, 1998. – 21с.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Кавасаки, Г. Как свести конкурентов с ума [Текст] = How to drive your competition crazy : Создайте отрыв,получите прибыль и наслаждайтесь / Г. Кавасаки ; Пер.с англ. – М. : Росмэн-Бизнес, 2004. – 317с. – Библиогр.:С.313-317. – ISBN 5-353-01602-5;0-7868-8163-1(англ.) : 54.00.
- Каніщенко, О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид.,перероб. – К. : Політехніка, 2004. – 150с. – ISBN 966-622-144-6 : 19.00;19.50;21.60.
- Леви, М. Основы розничной торговли [Текст] = Essential of retailing / М. Леви, Б. А. Вейтц ; Пер.с англ.;Под общ.ред.Ю.Н.Каптуревского. – СПб. : Питер, 2001. – 446с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-8046-0072-9,0-256-16348-0(англ.) : 39.72.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 386с. – ISBN 966-8253-64-7 : 33.00;22.00;28.00;29.00.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 3-тє вид.,перероб.і доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2014. – 342 с. – ISBN 978-617-673-255-6 : 170.00.
- Портер, М. Конкурентная стратегия [Текст] = Competitive Strategy : Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 453с. – Библиогр.:С.449-452. – ISBN 5-9614-0274-6 : 88.68.
- Самсонова, Е. Если покупатель говорит "нет" [Текст] : Работа с возражениями / Е. Самсонова. – СПб. : Питер, 2003. – 153с. : илл. – (Бизнес-психология). – ISBN 5-94723-677-Х : 8.40.
- Сливоцький, А. Міграція капіталу [Текст] = Value migration : Як у замислах на кілька кроків випередити своїх конкурентів / А. Сливоцький ; Пер.з англ. – К. : Пульсари, 2001. – 295с. – (Українці у світовій цивілізації). – ISBN 966-7671-17-8 : 20.00.
- Соловйов, В. П. Інноваційна діяльність як системний процес у конкурентній економіці [Текст] [Текст] : Автореферат дис...д-ра екон.наук / Соловйов В. П. ; 08.02.02-економіка та управління науково-технічним прогресом. – Х. : НТУ "Харківський політехнічний інститут", 2006. – 35с.
- Чубаков, Г. Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия [Текст] : Методическое пособие / Г. Н. Чубаков. – М. : ИНФРА-М, 1996. – 216с. – Библиогр.:С.209-212. – ISBN 5-86225-129-4 : 7.60;6,90.
|