Електронний каталог
маркетинговий аналіз
Документи:
- Маркетинг-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 104 с. – Бібліогр.: с. 103-104. – 50.00.
- Маркетинговий аналіз [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька, В.В. Сова, К.В. Гурджиян; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1406/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 22 c. – 14,00.
- Маркетинговий аналіз [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.В. Сова, К.В. Гурджиян; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 112 с. – Бібліогр.: с. 111-112. – 43.00.
- Бондаренко, О. С. Маркетинговий аналіз [Електронний ресурс] [Текст] = Marketing Analisys : робоча програма/Course Outline / О. С. Бондаренко, М. А. Коноплянникова, Т. М. Янковець ; каф. маркетингу. – 02-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 17 с.
- Бондаренко, О. С. Маркетинговий аналіз [Електронний ресурс] [Текст] = Marketing Analisys : робоча програма/Course Outline / О. С. Бондаренко, М. А. Коноплянникова, Т. М. Янковець ; каф. маркетингу. – 04-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 17 с.
- Бондаренко, О. С. Маркетинговий аналіз [Електронний ресурс] [Текст] = Marketing Analisys : програма/Course Summary / О. С. Бондаренко, М. А. Коноплянникова, Т. М. Янковець ; каф. маркетингу. – 03-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Бондаренко, О. С. Маркетинговий аналіз [Електронний ресурс] [Текст] = Marketing Analisys : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець, М. А. Коноплянникова ; каф. маркетингу. – 38-33 / 21П. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Верзілова, Г. Р. Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис....канд екон. наук / Верзілова Г. Р. ; 08.00.09 - бух. облік, аналіз та аудит( за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2020. – 23 с.
- Егоров, А. Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности [Текст] / А. Ю. Егоров ; Науч.ред.В.И.Петрова. – М : Вся Москва, 1994. – 256с. – ISBN 5-7110-0179-5 : 27 500.00.
- Коноплянникова, М. А. Маркетинговий аналіз [Електронний ресурс] [Текст] : зб.тест. завдань / М. А. Коноплянникова ; каф. маркетингу. – 07-33_23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 30 с.
- Корж, М. В. Таргетинг та лідогенерація в глобальному маркетингу [ Електронний ресурс] [Текст] = Targeting and Lead Generation in Global Marketing : програма/Course Summary / М. В. Корж ; каф. світ. економіки. – 15-63/П23. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 16 с.
- Корягіна, С. В. Маркетинговий аудит [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 319 с. – Бібліогр.: с. 272-277. – ISBN 978-617-673-304-1 : 350.00.
- Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] = Marketing Management / Ф. Котлер ; Пер. с англ. – 11- изд. – СПб. : Питер, 2004. – 798с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-94723-311-8;0-13-033629-7 : 85.00;113.10.
- Основи економічної теорії [Текст] [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – Київ : Юрінком Інтер, 2006. – 480с. – Бібліогр.:с.467-470. – ISBN 966-667-102-6 : 50.20.
- Основи економічної теорії [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – К. : Юрінком Інтер, 2003. – 478с. – Бібліогр.:с.468-470. – ISBN 966-667-102-6 : 37.00.
- Мельник, М. В. Маркетинговый анализ [Текст] [Текст] : учебник для студентов, обучающихся по направлению "Экономика" (степень - магистр) / М. В. Мельник, С. Е. Егорова. – Москва : Рид Групп, 2011. – 383 с. – (Российское бизнес-образование). – Библиогр.: с. 368-370. – ISBN 978-5-4252-0131-7 : 225.15.
- Мостенська, Т. Л. Основи маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Л. Мостенська. – К. : Кондор, 2005. – 238с. – ISBN 966-8254-42-3 : 29.00.
- Пешкова, Е. П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы [Текст] : Практические рекомендации.Методические основы.Порядок проведения / Е. П. Пешкова. – М. : Ось-89, 1996. – 80с. : табл. – (Методика-анализ). – Библиогр.:С.61-62. – ISBN 5-86894-126-8 : 2.70;3.20.
- Спицын, И. О. Маркетинг в банке [Текст] [Текст] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. – Тернополь.;Киев : Тарнекс;Писпайп, 1993. – 656с. – ISBN 5-8321-0005-0 : 5000,00;6.66;5,00;3,60.
- Цацулин, А. Н. Цены и ценообразование в системе маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / А. Н. Цацулин. – 2-е изд. – М. : Филинъ, 1998. – 448с. – ISBN 5-89568-112-3 : 20.80;20.40;16.80.
|