Електронний каталог
658.8.012.12 Маркетингові дослідження
Документи:
- Города в зеркале рейтинговых исследований [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2017. – № 5. – С. 48-53.
- Как украинский бизнес использует интернет-маркетинг? [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2017. – № 5. – С. 24-32.
- Споживчі наствої в Україні, серпень 2017: індекс складов 58,6 [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 26-27.
- Еременко, А. Заглянуть в будущее [Текст] / А. Еременко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 28-31.
- Зинченко, М. Hазвитие розничеой сети в масштабах страні с помощью BigData [Текст] / М. Зинченко, С. Ходакевич // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 12-17.
- Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень україни з системи Prozorro [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 5. – С. 4-10.
- Миттал, В. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 59-62.
- Шахдинарян, А. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 4-9.
- Яшкіна, О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 18-25.
- Ящук, Т. О. Проблеми та перспектививи розвитку маркетингових досліджень в Україні [Текст] / Т. О. Ящук // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 2. – С. 71-72.
|