Електронний каталог
реалізація продукції
Документи:
- Винец творенья. Сужение сегмента дешевых крепких вин образовало огромную дыру в производстве и реализации тихих вин в Украине [Текст] // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2011. – № 49. – С. 70-72.
- Бейгельзімер, М. Ще раз стосовно аудиту суб'єктів туристичної діяльності - реалізаторів авіаквитків [Текст] / М. Бейгельзімер // Аудитор України. – Київ, 2014. – № 7-8 (224-225). – C. 22-23.
- Білуха, М. Застосування прийомів логістики для оперативного контролю витрат виробництва й реалізації продукції [Текст] / М. Білуха, К. Юрченко // Вісник КНТЕУ. – 2002. – № 3. – С. 61-68.
- Бурцев, В. В. Реализация готовой продукции: методология контроллинга [Текст] / В. В. Бурцев // Управление продажами. – М., 2002. – №3. – С.26-33.
- Вітлінський, В. В. Планування обсягу реалізації продукції та дебіторської заборгованості підприємства в умовах невизначеності [Текст] / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Фінанси України. – К., 2006. – № 5. – С. 127-133.
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Кластери підприємств як продукт реалізації інтеграційних процесів [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 10 (112). – С. 42-48.
- Готко, И. Богатая палитра пивного литра [Текст] / И. Готко // Мир продуктов. – Київ, 2017. – № 3. – С. 42-43.
- Коринев, В. Исследование мотиваций потребителей путем тестирования цен [Текст] / В. Коринев // Економіка України. – К., 2002. – №1. – С.30-35.
- Кучер, М. І. Державна політика в Канаді щодо виробництва і реалізації зерна [Текст] / М. І. Кучер, В. І. Левченко // Економіка АПК. – К., 2002. – №5. – С. 120-124.
- Меліхова, Т. О. Удосконалення методичних підходів аудиту доходів реалізації продукції для ефективного управління підприємством [Текст] / Т. О. Меліхова, Н. С. Чакалова, О. С. Петрова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 4. – С. 54-61.
- Мельник, А. Семейство кеговых. Тара для хранения, транспортировки и реализации напитка [Текст] / А. Мельник // Мир продуктов. – Київ, 2017. – № 3. – С. 44-45.
- Могомедов, М. Д. Стратегия снижения издержек производства [Текст] / М. Д. Могомедов, Е. Ю. Алексейчева // Пиво и напитки. – М., 2002. – №1. – С.8-10.
- Ольховая, М. В. Пути решения проблем реализации продукции швейной промышленности [Текст] / М. В. Ольховая, А. Н. Шинкевич // Швейная промышленность. – М., 2006. – № 4. – С. 6-7.
- Потапов, А. В. Основные характеристики, необходимые для успешной реализации продукции [Текст] / А. В. Потапов // Управление продажами. – М., 2008. – № 1. – С. 6-15.
- Прохорчук, І. Удосконалення управління обліковим процесом реалізації товарів на підприємствах торгівлі [Текст] / І. Прохорчук // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – №11-12. – С. 125-128.
- Пустовіт, Г. Особливості обліку готової продукції та її реалізації у малих підприємствах [Текст] / Г. Пустовіт // Бухгалтерський облік і аудит. – К., 2004. – №7. – С.27-28.
- Радєва, М. М. Аналіз ефективності діяльності корпорацій в Україні [Текст] / М. М. Радєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 21. – C. 18-22.
- Растяпін, А. В. Максимізація прибутку підприємства [Текст] / А. В. Растяпін, С. П. Бубенко // Фінанси України. – К., 2002. – №2. – С.19-29.
- Рижакова, Г. М. Моделювання процесу формування обсягів реалізації продукції (робіт, послуг) малих підприємств у промисловості України [Текст] / Г. М. Рижакова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 23. – C. 62-66.
- Руфимский, В. О. Методика реструктуризации производства предприятий мясной промышленности [Текст] / В. О. Руфимский // Мясная индустрия. – М., 2002. – №2. – С.8-9.
- Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Є. Рясних, О. Савченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 35-44.
- Савченко, О. Підриємець = Реалізатор : як побудувати відносини з "хазяїном" [Текст] / О. Савченко // Податки та бухгалтерський облік. – 2002. – №85. – С.37-43.
- Свиноус, І. В. І про "вухастих" та "пухнастих" не забудьте [Текст] / І. В. Свиноус // Мясной бизнес. – Київ, 2009. – № 10. – С. 84-86.
- Сікачина, О. Стан сільського господарства у 2004 році [Текст] / О. Сікачина // Агроперспектива. – К., 2005. – №5(65). – С.6-9.
- Складчиков, В. Мясная статистика. Дайджест состояние мясной отрасли [Текст] / В. Складчиков // Мир продуктов. – Київ, 2009. – № 7. – С. 37-39.
- Склярук, І. Облік прибутку від реалізації продукції підприємств пивоварної галузі [Текст] / І. Склярук // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2011. – № 10. – С. 36-43.
- Череп, А. В. Проблеми планування витрат на збут продукції [Текст] / А. В. Череп // Економіка, фінанси, право. – К., 2005. – №8. – С.17-20.
- Чорна, Л. О. Обсяги товарообороту та цінова політика учасників системи реалізації продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / Л. О. Чорна // Економіка, фінанси, право. – К., 2006. – № 12. – С. 18-24.
- Чугунов, А. А. Формування стратегії виведення існуючого товару на новий ринок [Текст] / А. А. Чугунов, К. Ю. Зайцева // Економіка: реалії часу. – Одеса : ОНПУ, 2011. – № 1 (1). – С. 42-46.
|