Електронний каталог
тестування
Документи:
- Голландский сыр: будьте бдительны [Текст] // Секретарь-референт. – Київ, 2011. – № 2 (98). – С. 96-101.
- З 2007 гоку до української вищої школи вступатимуть за результатами незалежного зовнішнього тестування [Текст] // Освіта України. – 2005. – № 92 (689). – С. 1,2-3.
- Зовнішнє тестування з історії [Текст] // Історія України. – 2006. – № 21-22. – С. 3-26.
- Освіжаюче, смачне і якісне! [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2019. – # 3 (95). – С. 12-15.
- Со вкусом коктеля. результаті исследования йогуртов [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2019. – # 3 (95). – С. 16-18.
- The method of software reliability evaluation and prediction based on the model with dynamic index of project size [Text] [Текст] = Метод оцінювання та прогнозування надійності програмного забезпечення на основі моделі з динамічним показником величини проекту / M. Seniv, V. Yakovyna, Y. Chabanyuk, D. Fedasyuk // International journal of computing. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – Vol. 10, № 2. – P. 97-107.
- Абовский, Н. П. Развитие системного мышления при обучении и тестировании [Текст] / Н. П. Абовский, В. И. Палагушкин // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2009. – № 9. – С. 32-39.
- Бєгун, А. Об`єктний підхід при створенні тестової системи оцінки знань [Текст] / А. Бєгун, А. Коноцера, Т. Шкоденко // Ринок цінних паперів України.Вісник державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. – К., 2007. – № 1-2. – С. 99-104.
- Брик, М. Тестування: оцінка інтелекту та шанс на справедливість [Текст] / М. Брик // Освіта України. – 2003. – №39. – С.5.
- Вендровская, Р. Б. Тесты в американской системе образования [Текст] / Р. Б. Вендровская // Педагогика. – 2001. – №2. – С.96-102.
- Гамблтон, Р. Порівняння класичної теорії тестів і теорії відповіді на запитання та їх застосування в розробці тестів [Текст] / Р. Гамблтон, Р. Джоунс // Вісник Тестування і моніторинг в освіті. – Харків : Факт, 2009. – № 12. – С. 29-40.
- Горбунова, Л. Г. Квалиметрический мониторинг учебных достижений студентов [Текст] / Л. Г. Горбунова // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 3. – С. 96-101.
- Двуличанская, Н. Н. Особенности компьютерного тестирования при оценке качества знаний обучающихся в системе непрерывного образования [Текст] / Н. Н. Двуличанская // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 4 (73). – С. 22-24.
- Дембіцький, С. Соціологічні тести: сутність і валідизація [Текст] / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 3. – С. 140-155.
- Дятлова, К.Д.и др. Связь успешности выполнения тестов с показателями умственного развития абитуриентов [Текст] / К.Д.и др. Дятлова // Стандарты и мониторинг в образовании. – М., 2004. – №3. – С.12-19.
- Жорнова, О. Тестування у контексті моніторингу якості знань студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки [Текст] / О. Жорнова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 9. – С. 34-47.
- Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США [Текст] / І. Зварич // Вища освіта України. – Київ, 2012. – № 4 (47). – С. 92-99.
- Колгатін, О. Експериментальне дослідження впливу коливань уваги на результати комп`ютерного тестування [Текст] / О. Колгатін // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 1. – С. 83-90.
- Корсак, О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак // Вища школа. – Київ, 2017. – № 4. – С. 73-82.
- Ксенофонтова, Е. Тестирование персонала: когда и для чего? [Текст] / Е. Ксенофонтова // Управление компанией РЦБ (Россия). – М., 2008. – № 8. – С. 21-24.
- Лазарук, Г. Комп`ютерне тестування як засіб перевірки якості знань з іноземної мови студентів ВТНЗ [Текст] / Г. Лазарук // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 3. – С. 43-47.
- Лубенченко, О. В. Застосування тестів заходів контролю в аудиторській практиці [Текст] / О. В. Лубенченко, О. Ю. Редько // Статистика України. – Київ : ТОВ"Кону-Ю", 2021. – № 3. – С. 81-90.
- Оганесян, Е. В. Метод динамического тестирования в определении структуры знаний студентов [Текст] / Е. В. Оганесян // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2008. – № 9. – С. 43-46.
- Пєтухова, І. Розвиток ідей тестування у вітчизняній педагогіці кінця XIX - початку XX ст. [Текст] / І. Пєтухова // Шлях освіти. – К., 2008. – № 3. – С. 46-50.
- Прочухан, Д. В. Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп"ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів [Текст] / Д. В. Прочухан, І. В. Костиря // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків : НТУ " ХПІ ", 2021. – № 2. – С. 67-80.
- Романенко, Ю. Створення незалежних регіональних центрів тестування в Україні як фактор інтеграції у європейський простір [Текст] / Ю. Романенко // Шлях освіти. – К., 2002. – №2. – С.23-27.
- Ротаєнко, П. Яку оцінку (бал) заслуговує тестований? [Текст] / П. Ротаєнко // Освіта. – 2006. – №35. – С. 4-5.
- Рубітель, О. Тести заходів контролю: алгоритм виконання [Текст] / О. Рубітель // Аудитор України /ел.версія/. – Київ : ПГОІ "ЦЕПЗ", 2021. – : №7-8. – С. 10-18.
- Рыжкин, А. Единый государственный экзамен : опыты и перспективы [Текст] / А. Рыжкин, Н. Ефремова, Л. Ковалев // Высшее образование в России. – М., 2002. – №3. – С.3-9.
- Тарануха, С. Н. Инструменты повышения качества образования в вузе [Текст] / С. Н. Тарануха, Н. Ф. Пижурина // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 11. – С. 120-125.
- Чмыхова, Е. В. Тестирование знаний студентов и методологические проблемы использования его результатов [Текст] / Е. В. Чмыхова, А. Т. Терехин // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 4 (73). – С. 25-29.
- Шаловников, Э. А. О месте тестирования как инструмента оценки знаний в вузе [Текст] / Э. А. Шаловников // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 7. – С. 113-116.
- Щевелева, Г. М. Диагностическое тестирование предметных знаний первокурсников [Текст] / Г. М. Щевелева // Педагогика. – 2001. – №7. – С.53-57.
|