Електронний каталог
спортивні товари
Документи:
- L'argent fou du sport [Текст] // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2006. – № 708. – C. 40-70.
- Nike - Adidas [Текст] : Le match est relance // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 170. – C. 52-72.
- Спорттовары:Перспективы развития мирового рынка спортивных товаров [Текст] // БИКИ. – 1998, 1998. – №26. – С.10-11.
- Тема номера: Спортивный маркетинг [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 9 (169). – С. 26-53.
- Letessier, I. Nike retrouve la niaque [Текст] / I. Letessier // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 32-36.
- Michel, C. La gamelle sans fin de Salomon [Текст] / C. Michel // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 174. – C. 38-40.
- Neumann, B. Les secrets de la vogue Puma [Текст] / B. Neumann // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №673. – C. 120-121.
- Колесников, Н. В. Антимикробные трикотажные полотна для высококомфортных бельевых и спортивных изделий [Текст] / Н. В. Колесников, И. В. Веселова, Л. М. Хозова // Текстильная промышленность. – Москва, 2010. – № 5. – С. 48-49.
- Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [Текст] / В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 5. – С. 44-48.
- Фролова, В. По одежке протягивай ножки: (Рынок спортивных товаров) [Текст] / В. Фролова // Компаньон. – К., 2007. – № 41. – С. 30-33.
- Цетнар, Л. Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [Текст] / Л. Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2016. – № 3. – С. 113-121.
|