Електронний каталог
Класифікатори
366 Конс'юмеризм. Рух на захист інтересів та прав споживачів
366.1 Поведінка споживача
Підтеми:
366.12 Існуюча поведінка споживача. Поведінка споживачів у певний момент здійснення купівлі та при купівлях взагалі
366.4 Вплив на поведінку споживача.Освіта, виховання споживача
Документи:
Солнцев, М. И.
Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. И. Солнцев, Е. Б. Давыдова, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 55-61.
Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг яе ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст] / Д. Шовтюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 2. – С. 69-70.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'