Електронний каталог
попит
Документи:
- Абрамов, Ф. В. Вплив неформальних інституційних факторів побічного попиту на динаміку якості вищої освіти [Текст] / Ф. В. Абрамов // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 9-10. – С. 29-31.
- Баранчеев, В. Формирование инновации спроса [Текст] / В. Баранчеев, Т. Власова // Маркетинг. – М., 2008. – № 2. – С. 98-109.
- Богачев, С. П. Соотношение категорий "ценность" и "спрос" [Текст] / С. П. Богачев // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2003. – №6. – С.3-21.
- Борисович, В. Куда качнет "золотой маятник" [Текст] / В. Борисович // Ювелирный мир. – 1999. – № 3. – С.6-9.
- Варченко, О. М. Особливості формування попиту на продовольство в сучасних умовах [Текст] / О. М. Варченко, І. В. Свиноус, О. В. Липкань // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2017. – № 1. – С. 50-61.
- Воронцов, В. В. Концепція моделювання формування попиту на ринку споживчих товарів [Текст] / В. В. Воронцов // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 3. – С. 38-43.
- Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. М. Гавриш. – С. 42-49.
- Гаркуша, С.Ю. и др. Маркетинговые исследования спроса на швейные изделия [Текст] / С.Ю. и др. Гаркуша // Швейная пром-сть. – 1996. – N2. – С.31-32.
- Глушков, А. М. Прогнозирование - как метод совершенствования системы планирования спроса на продукцию предприятия [Текст] / А. М. Глушков, О. Г. Соколова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 2. – С. 60-65.
- Гриценко, О. Аналіз взаємозалежності "ціна - обсяг продажу" як засіб визначення рівня монопольної влади [Текст] / О. Гриценко, О. Ястремський // Банківська справа. – К., 2005. – №5. – С. 3-15.
- Дмитренко, О. Заробіток на абрикосових кісточках [Текст] / О. Дмитренко // Овочі та фрукти/ Овощи и фрукты. – Київ : ТОВ"ВКО "Дельта-Агро", 2021. – № 4. – С. 54-57.
- Касьянова, Н. Л. Фактори формування платоспроможного попиту на продовольство [Текст] / Н. Л. Касьянова // Економiка АПК. – 1997, 1997. – №6. – С.49-53.
- Киреев, И. В. К вопросу о целесообразности исследований эффективности рекламы на разных стадиях жизненного цикла товара [Текст] / И. В. Киреев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №5. – С.43-49.
- Кирніс, Н. І. Моніторінг попиту на кейтерингові послуги в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / Н. І. Кирніс // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 107-114.
- Кирюков, С. Элементы управления цепью спроса [Текст] / С. Кирюков // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 36-39.
- Кочубей, Д. Современное решение проблемы прогнозирования спроса торговых предприятий [Текст] / Д. Кочубей // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007. – № 4. – С. 52-57.
- Ліпич, Л. Типологія споживання продуктів харчування населенням України [Текст] / Л. Ліпич, О. Кощій // Регіональна економіка. – К., 2004. – №3(33). – С.172-180.
- Миропольский, Д. Элементы спроса и предложения в простейшей хозяйственной системе [Текст] / Д. Миропольский // Экономист. – Москва, 2017. – № 5. – С. 48-57.
- Музиченко, Я. Молокопереробна галузь України [Текст] / Я. Музиченко // Молоко і ферма. – Київ, 2015. – № 1. – С. 28-31.
- Панасюк, І. П. Вплив туристичної галузі на функціонування вітчизняних авіакомпаній [Текст] / І. П. Панасюк, О. П. Пристайко // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 4. – С. 31-34.
- Пономарев, С. Яхтостроение [Текст] / С. Пономарев // Обзор украинского рынка. – 2001. – № 10. – C.21-25.
- Порятуй, А. Ф. Спрос и сбыт продукции: автоматизированное управление [Текст] / А. Ф. Порятуй // Корпоративные системы. – К., 2003. – №3. – С.50-53.
- Пятницька, Н. О. Маркетингові дослідження коливань попиту на продукцію та послуги підприємств громадського харчування при вищих навчальних закладах [Текст] / Н. О. Пятницька, Л. В. Лукашова // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.274-283.
- Растяпін, А. В. Максимізація прибутку підприємства [Текст] / А. В. Растяпін, С. П. Бубенко // Фінанси України. – К., 2002. – №2. – С.19-29.
- Рикошинский, А. Предложение и спрос [Текст] / А. Рикошинский // РИСК:Ресурсы.Информация.Снабжение.Конкуренция. – 2002. – №2. – С.69-71.
- Семенова, Ю. Механізм інфляції попиту в Україні [Текст] / Ю. Семенова // Банківська справа. – К., 2007. – № 2. – С. 83-91.
- Соловьев, Д. Организационно-экономические стимулы увеличения спроса на страхование [Текст] / Д. Соловьев // Страховое дело. – Москва, 2011. – № 11 (226). – С. 12-16.
- Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / А. Танасійчук, А. Габрид // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 42-49.
- Тесля, Д. В. Ринковий потенціал регіону: сутність і його складові [Текст] / Д. В. Тесля, С. Л. Шульц // Регіональна економіка. – Львів, 2014. – № 2 (72). – С. 27-37.
- Храмов, Б. Л. Россия: прогнозируется рост спроса на шерстяные ткани. Российский рынок ткани для легкой промышленности [Текст] / Б. Л. Храмов // Текстильная промышленность. – М., 2004. – №3. – С.14-19.
- Чобаль, Л. Ю. Фактори формування попиту в сільському туризмі [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 68-71.
|