Електронний каталог
підприємства роздрібної торгівлі
Документи:
- Алексєєва, Н. Ю. Організаційні структури бухгалтерії роздрібних підприємств: аналіз та оцінка типології [Текст] / Н. Ю. Алексєєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 18. – С. 71-75.
- Бевз, О. П. Сучасний стан трудових ресурсів підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. П. Бевз, Н. О. Власова, І. В. Жарко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2001. – С.262-270.
- Вавдійчук, І. М. Контрактне виробництво як інноваційне джерело формування товарних ресурсів [Текст] / І. М. Вавдійчук // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 6. – С. 92-94.
- Височин, І. В. Класифікація методів прогнозування товарообороту підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І. В. Височин // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 4 (52). – С. 199-206. – (Економічні науки).
- Височин, І. В. Методологічні основи сервісно-логістичного управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І. В. Височин // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 9. – С. 19-22.
- Височин, І. В. Теоретичні аспекти планування товарообороту підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / І. В. Височин // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 5. – С. 17-20.
- Височин, І. В. Теоретичні аспекти планування товарообороту підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І. В. Височин // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 10. – С. 17-20.
- Власова, Н. О. Особливості використання коефіцієнтного аналізу ліквідності та платоспроможності на підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] / Н. О. Власова, П. В. Смирнова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2008. – № 3(39). – С. 212-220. – (Економічні науки).
- Власова, Н. О. Чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Н. О. Власова, М. В. Чорна, О. В. Михайлова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 8 (134). – С. 156-163.
- Дейнека, Ю. Процес формування конкурентних переваг у підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Ю. Дейнека // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2002. – №5. – С.69-72.
- Довгаль, А. П. Детермінантна модель конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі - суб'єкта відносин соціального партнерства [Текст] / А. П. Довгаль // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 4. – С. 69-71.
- Магомедов, Ш. Метод оценки конкурентоспособности предприятия розничной торговли [Текст] / Ш. Магомедов, И. Койчакаев // Маркетинг. – М., 2007. – № 5. – С. 91-102.
- Михайлова, В. Управление ассортиментом [Текст] / В. Михайлова // Торговое дело. – К., 2005. – №6. – С.14-17.
- Муромкина, И. И. Имидж розничного торгового предприятия: особенности формирования и восприятия [Текст] / И. И. Муромкина // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №2.
- Паршин, Ю. А. Сегментирование клиентов для построения розничной стратегии кондитерского предприятия [Текст] / Ю. А. Паршин // Пищевая промышленность. – М., 2009. – № 1. – С. 36-37.
- Петрович, О. "Новый проект" Только новое, только лучшее [Текст] / О. Петрович // Продукты питания. – К., 2002. – №5. – С.13.
- Пономарьова, Ю. В. Методичний підхід до аналізу асортиментного потрфеля підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Ю. В. Пономарьова // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 3(35). – С. 98-104. – (Економічні науки).
- Розман, А. Бізнес-модель підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / А. Розман // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 3 (95). – С. 15-34.
- Розман, А. Механізм управління адаптивністю бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / А. Розман, І. Денисенко // Економіст. – Київ, 2014. – № 4 (330). – С. 56-61.
- Соловйов, І.А. та ін. Асортиментна політика підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І.А. та ін. Соловйов // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.17-20.
- Сушальская, Т. Финансовая помощь от учредителя: как правильно получить и потратить [Текст] / Т. Сушальская // Бухгалтерія UA. – Київ : ТОВ "Інфоліга", 2020. – № 17. – С. 5-7. – електронна версія.
- Ульянов, Д. Разработка системы нормирования и планирования величины товарных остатков розничной компании [Текст] / Д. Ульянов // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 6. – С. 61-64.
- Фесюк, В. А. Товаропостачання торговельних підприємств [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ.навч.закл.,які навчаються за спец. "Торгівля" / В. А. Фесюк, Н. І. Гончаренко, М. Р. Кириченко. – К. : КНТЕУ, 2003. – 158с. – ISBN 966-629-096-0 : 15.49.
- Фіщев, А. Проблеми організації комерційної діяльності приватизованих підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / А. Фіщев // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №3. – С.103-107.
- Фролова, Л. В. Базові стратегії зростання підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі Донецької області) [Текст] / Л. В. Фролова, Н. І. Алєксєєва // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 66-69.
- Чорна, М. В. Специфіка формування товарних ресурсів підприємств роздрібної торгівлі з товарів власної торгової марки [Текст] / М. В. Чорна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 5. – С. 14-17.
- Шестов, С. М. Дослідження методів стимулювання продажу на підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] / С. М. Шестов, Д. О. Варфоломєєва // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 4 (48). – С. 217-223. – (Економічні науки).
|