Електронний каталог
659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Підтеми:
Документи:
- Масові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:В.М. Гвоздєв, В.В. Юшко; каф. маркетингу та рекл. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 54 с. – Бібліогр.: с. 115-117. – 40.00.
- Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 4-7.
- Эмоции в рекламе. Взгляд Millward Brown [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2018. – № 3. – С. 48-50.
- Басулко, Ж. Тренди социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 3. – С. 13-18.
- Робоча програма підготовки до кваліфікаційного екзамену на 2020-2021н.р. [Електронний ресурс] [Текст] / О. С. Бондаренко, Я. В. Лісун, Л. К. Яцишина, ін. та ; kаф. маркетингу. – 24-33/РП20. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 3. – С. 5-12.
- Верещанская, Т. Как таргетированная реклама укрепляет стереотипы [Текст] / Т. Верещанская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 7-8. – С. 48-51.
- Верещинская, Т. Как таргетированная реклама укрепляет стереотипы [Текст] / Т. Верещинская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 7-8. – С. 48-51.
- Вороненко, І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами [Текст] / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам'ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 55-65.
- Робоча програма підготовки до кваліфікаційного екзамену на 2020-2021н.р. [Електронний ресурс] [Текст] / А. Г. Герасименко, Т. А. Щербакова, І. П. Соколовська, ін. та ; kаф. екон. теорії та конкурент. політики. – 05-22/РП20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Голік, О. В. Корпоративні медіа [Електронний рнсурс] [Текст] : програма / О. В. Голік ; кафедра маркетингу та реклами. – 20-33_18 П. – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Карпова, В. Роздача зразків продукції для реклами: оформлення, облік та оподаткування [Текст] / В. Карпова // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2018. – № 89. – С. 5-9.
- Кияниця, Є. О. Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Електронний ресурс] [Текст] = History of Advertising and Public Relations : програма/ Course Summary / Є. О. Кияниця ; каф. журналістики та реклами. – 25-36/П20. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Клібанська, О. М. Бренд-Менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : програма / Course Summary на 2020-2021 н.р. / О. М. Клібанська, В. Д. Кармазінова ; каф. маркетингу. – 27-33 / П20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Курбан, О. В. Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 2. – С. 88-96.
- Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об'ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 12-18.
- Леськів, О. А. Державне регулювання ринку маркетингових комунікацій в Україні [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Леськів О. А. ; 08.00.03 - економіка та упр. нац. госп-вом. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2018. – 21 с.
- Мельник, Т. Креативні тенденції відіореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 8-25.
- Осаула, В. О. Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2019. – № 2. – С. 148-154.
- Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 42-50.
- Ромат, Є. Реклама в комунікаціях суб'єктів публічного управління [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 42-51.
- Рустам, А. Вся работа в соцсетях направлена на повышение лояльности аудитории [Текст] / А. Рустам // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 7-8. – С. 70-71.
- Федоришина, І. Л. Робоча програма підготовки до кваліфікаційного екзамену [Електронний ресурс] [Текст] / І. Л. Федоришина, Є. В. Ромат, Т. В. Дубовик ; kафедра журналістики та реклами. – 13-36/18Р. – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Худар, С. М. Осноані моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст] / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 11. – С. 128-132.
|