Електронний каталог
659.126 Торгові ( фабричні, заводські ) марки. Товарні знаки. Логотипи, застосування кольору тощо
Документи:
- National Brand of Ukraine [Text] [Текст] : monograph / A. Mazaraki, S. Melnychenko, T. Melnyk, others. and ; edit. by A. Mazaraki. – Tallinn : Harju maakond, 2018. – 250 p. – Bibliogr. p. 245-250. – ISBN 978-9949731640 : 4 589.59.
- Акулич, М. Брендинг и бренд в кризис [Текст] / М. Акулич // Банковский менеджмент. – Київ, 2018. – № 4. – С. 2-7.
- Безчотнікова, С. Більше, ніж просто fashion: розвиток світового та вітчизняного брендингу в модній індустрії [Текст] / С. Безчотнікова, Т. Рак // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 7-8. – С. 56-60.
- Бондаренко, О. Бренд-менеджмент фармацевтичних підприємств за масштабної кризи [Текст] / О. Бондаренко, О. Мельниченко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 5(151). – С. 48-67. – (Економічні науки).
- Бондаренко, О. Грінвошинг в екобрендингу FMCG-підприємств [Текст] / О. Бондаренко, С. Сязін // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 31-50. – (Економічні науки).
- Бондаренко, О. С. Бренд стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Н. В. Цимбаленко, І. В. Бродюк ; каф. маркетингу. – 15-33 / П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Бондаренко, О. С. Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : робоча програма/Course Outline / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець ; каф. маркетингу. – 15-33/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 18 с.
- Бондаренко, О. С. Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : робоча програма/Course Outline / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець ; каф. маркетингу. – 19-33/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 18 с.
- Бондаренко, О. С. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець, О. М. Клібанська ; каф. маркетингу. – 10-33 / П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Бондаренко, О. С. Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : програма/Course Summary / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець, К. Ю. Ягельська ; каф. маркетингу. – 14-33/П23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 25 с.
- Бондаренко, О. С. Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : програма/Course Summary / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець, К. Ю. Ягельська ; каф. маркетингу. – 14-33/П23(1). – Київ : ДТЕУ, 2023. – 26 с.
- Волкова, А. В. Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацівтичного університету [Текст] / А. В. Волкова, О. Ю. Яковлєва // Фармацевтичний часопис. – Київ, 2021. – № 4. – С. 30-39.
- Глоба, М. Підходи до проведення бренд-аудиту [Текст] / М. Глоба, О. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 10-11. – С. 58-66.
- Гранат, Л. В. Управління брендом підприємства проздрібної електронної торгівлі [Текст] / Гранат Л. В.
- Гранат, Л. В. Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон.наук / Гранат Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2021. – 23 с.
- Гранат, Л. В. Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон.наук / Гранат Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. О.С. Бондаренко. – Київ, 2021. – 279 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 248-279.
- Дадиверина, Н. Бренд-коммуникации: акцент на целях, гибкости, опыте, доверии. партнерстве и талантах [Текст] / Н. Дадиверина // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 2-3. – С. 38-40.
- Джулай, М. В. Управління брендом роботодавця [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Джулай М. В. ; 073 - менеджмент; наук. кер. І.В. Федулова. – Київ, 2024. – 204 с. – (ДТЕУ). – Бібліогр.: с.170-183.
- Дугінець, Г. В. Проектний бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Project Brand-Management : програма/Сourse Summary / Г. В. Дугінець, М. В. Корж, Т. Г. Бусарєва ; каф. світової економіки. – 04-63/П23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 19 с.
- Каркушка, О. Брендинг підприємств роздрібної торговлі [Текст] / О. Каркушка // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 3 (155). – С. 71-86. – (Економічні науки).
- Кармазінова, В. Д. Управління брендом маркетингового дослідного агентства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кармазінова В. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами ( за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2018. – 24 с.
- Кармазінова, В. Д. Управління брендом маркетингового дослідного агентства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Кармазінова В. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами ( за видами екон. діяльн.). Екон. науки; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2018. – 220 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 164-175. - Дод.
- Кашпур, А. О. Управління репутацією підприємства в системі корпоративного брендингу [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Кашпур А. О. ; 075 Маркетинг; галузь знань 07 Управління та адміністрування; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 251с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 216-229. - Дод.
- Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 36-50.
- Корж, М. В. Проєктний бренд-менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Project Brand-Management : робоча програма/Сourse Outline / М. В. Корж ; каф. світової економіки. – 17-63/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 22 с.
- Красовська, О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду [Текст] / О. Ю. Красовська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 22. – С. 43-47.
- Мазаракі, А. Ідентифікація контенту національного брендингу [Текст] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 2(124). – С. 5-33.
- Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, ін. та. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 352 с. – Бібліогр.: с. 325-351. – ISBN 978-966-918-020-9 : 140.00.
- Медведєва, К. Цифровий брендинг у маркетинговій стратегії підприємств [Текст] / К. Медведєва // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 3(149). – С.33-43. – (Економічні науки).
- Медведєва, К. Д. Цифровий брендинг підприємства роздрібної торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Медведєва К. Д. ; 075 - маркетинг; наук. кер. Т.М. Янковець. – Київ, 2025. – 276 с. – (ДТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд.
- Мельник, Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації [Текст] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 2(124). – С. 34-50.
- Мельник, Т. М. Брендинг у зовнішньоекономічній діяльності [Електронний ресурс] [Текст] = Branding in the Foreign Economic Activity : програма/Course Summary / Т. М. Мельник, Я. С. Коваль ; каф. міжнар. менедж. – 09-61/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Мельник, Т. М. Брендинг у зовнішньоекономічній діяльності [Електронний ресурс] [Текст] = Branding in the Foreign Economic Activity : робоча програма/Course Outline / Т. М. Мельник, Я. С. Коваль ; каф. міжнар. менедж. – 10-61/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 21 с.
- Мельник, Т. М. Брендинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємства [Електронний ресурс] [Текст] = Branding in the Foreign Economsc Activity of Enterprise : робоча програма/Course Outline / Т. М. Мельник, О. О. Павлюк ; каф. міжнар. менедж. – 06-61/РП22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 22 с.
- Мельниченко, О. Маркетингові цифрові інструменти у просторі брендів лікарських засобів [Текст] / О. Мельниченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 5 (136). – С. 98-109. – (Економічні науки).
- Рене, Б. Кім Вплив країни походження на ієрархічний процес створення справедливого споживацького бренду [Текст] / Б. Кім Рене // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 5-6. – С. 33-43.
- Самчук, В. Подієвий маркетинг у стратегіі просування брнеду [Текст] / В. Самчук // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 5 (145). – С. 113-123. – (Економічні науки).
- Студинська, Г. Я. Науково-теоретичні підходи до оцінки національних брендів [Текст] / Г. Я. Студинська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 2. – С. 15-24.
- Федулова, І. Бренд роботодавця для покоління Z [Текст] / І. Федулова, М. Джулай // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 70-84. – (Економічні науки).
- Чемякин, Е. Продвижение бренда компании на рынке: как выработать стратегию [Текст] / Е. Чемякин // Банковский менеджмент. – Київ, 2018. – № 4. – С. 43-47.
- Чепеленко, А. Оцінка вартості бренду [Текст] / А. Чепеленко, С. Церковний, Л. Данченко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – ч. 5 (157). – С. 89-104. – (Економічні науки).
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 36-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 52-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 23 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 53-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 23 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 33-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Чепеленко, А. М. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 34-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 24 с.
- Чепеленко, А. М. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 41-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 29 с.
- Шадейко, И. Залог успеха бренд-коммуникаций - в их последовательности [Текст] / И. Шадейко // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 2-3. – С. 28-30.
- Шуст, Н. Б. Соціологія брендингу [Електронний ресурс] [Текст] = Sociology of Branding : програма/Course Summary / Н. Б. Шуст, О. В. Горпинич ; каф. філософії, соціології та політології. – 37-64/П22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 23 с.
- Ягельська, К. Аналітика бренд-менеджменту: цифрові технології та інструменти [Текст] / К. Ягельська, Л. Василишина // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 51-69. – (Економічні науки).
1
2
|