Електронний каталог
Класифікатори
М
мерчандайзинг в роздрібной торгівлі
Документи:
Гейко, М. Є.
Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Текст] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 11. – С. 102-108.
Євсейцева, о. С.
Розвиток маркетингових коммуникаций путем стимсулирования продаж детских товаров [Текст] / о. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 83-89.
Соломянюк, Н. М.
Візуальний марчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 12. – С. 56-64.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'