Електронний каталог
брендинг
Документи:
- Левицька, І. Маркетингові ризики брендингу територій [Текст] / І. Левицька // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2025. – ч. 3 (161). – С. 102-112. – (Економічні науки).
- Медведєва, К. Цифровий брендинг у маркетинговій стратегії підприємств [Текст] / К. Медведєва // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 3(149). – С.33-43. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Цифровий інструментарій брендингу територій [Текст] / Т. Янковець, І. Левицька // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – ч. 4 (156). – С. 58-81. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Янковець, К. Медведєва // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 4 (144). – С. 72-83. – (Економічні науки).
|