Електронний каталог
маркетплейси
Документи:
- Босовська, М. Цифрова трансформація технологій маркетингу [Текст] / М. Босовська, Л. Бовш, А. Охріменко // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 4 (144). – С. 52-71. – (Економічні науки).
- Кавун-Мошковська, О. Маркетплейси в Україні: 2022 рік [Текст] / О. Кавун-Мошковська, М. Котова, А. Нечипорук // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2022. – №3(43). – С. 19-36.
- Мащенко, О. Інвестиції у нішеві маркетплейси: цінність для провідних компаній [Текст] / О. Мащенко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 85-96. – (Економічні науки).
|