Електронний каталог
фарби для волосся
Документи:
- Кто сказал,что нельзя быть красивой такой. [Текст] // Впрок. – 1999. – С.31-33.
- Бондаренко, А. Маркетинг для чувствительных потребителей. Как L'OREAL разрабатывает краски для волос [Текст] / А. Бондаренко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2011. – № 9. – С. 43-46.
- Коломієць, Т. М. Стан та проблеми розвитку ринку засобів догляду за волоссям в Україні [Текст] / Т. М. Коломієць, І. В. Шеремета // Сучасні проблеми товарознавства. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.133-136.
- Никитина, Е. Палитра имиджей: Краски для волос [Текст] / Е. Никитина // Новости торговли. – М., 2004. – №04. – С.36-42.
- Николаева, Т. Не мытьем: рынок средств для волос [Текст] / Т. Николаева // Бизнес. – Київ, 2009. – № 44. – С. 70-71.
- Росоха, Т. Ю. Товарознавчі аспекти створення нової фарби для волосся [Текст] / Т. Ю. Росоха // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.34-39.
|