Електронний каталог
соціологія комунікацій
Документи:
- Melnik, T. M. Prospects of information society development in the Ukraine in the European integration context [Текст] / T. M. Melnik, K. I. Ladychenko // EU Working Papers. – Budapest : HENGAM Bt., 2007. – № 3 szam. – C. 84-92.
- Бакулев, Г. П. Нормативные теории массовой коммуникации [Текст] / Г. П. Бакулев // Социологические исследования. – М., 2005. – №1. – С.105-114.
- Ванюшина, О. Ф. Соціологія масових комунікацій [Електронний ресурс] [Текст] : програма та робоча програма / О. Ф. Ванюшина ; кафедра психології. – 18-24_18 П. – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Еляков, А. Д. Современная информационная революция [Текст] / А. Д. Еляков // Социологические исследования. – М., 2003. – №10. – С.29-38.
- Есликова, Е. Презентация как вид рекламной деятельности [Текст] / Е. Есликова, В. Захарчук // Социология:теория,методы,маркетинг. – К., 2002. – №3. – С.128-132.
- Иванов, В. Н. Массовая коммуникация в условиях глобализации [Текст] / В. Н. Иванов, М. М. Назаров // Социологические исследования. – М., 2003. – №10. – С.20-29.
- Кащавцева, С. Політична комунікація: проблеми, очікування, можливості [Текст] / С. Кащавцева // Соціологія:теорія,методи,маркетинг. – К., 2002. – №1. – С.101-108.
- Королько, В. В поисках теории мультикультурных паблик рилейшнз [Текст] / В. Королько // Социология:теория,методы,маркетинг. – К., 2002. – №3. – С.28-41.
- Мельников, А. Проблемне поле екзистенціальної соціології [Текст] / А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2008. – № 2. – С. 83-103.
- Примак, Т. О. Удосконалення моделі комунікаційного процесу [Текст] / Т. О. Примак // Проблеми науки. – К., 2002. – №9. – С.50-56.
- Холод, О. М. Комунікаційні технології [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Холод. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 211 с. – Бібліогр.: с. 203-211. – ISBN 978-617-673-152-8 : 100.00.
|