Електронний каталог
ринок овочевої продукції
Документи:
- Рынок овощных и фруктовых консервов [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2012. – № 4 (53). – С. 54-55.
- Pietralunga, C. Florette se reserve les meilleures feuilles [Текст] : Salades / C. Pietralunga // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 162. – C. 56-57.
- Артюх, Т. О. Особливості маркетингових досліджень на ринку овочевої продукції [Текст] / Т. О. Артюх // Економіка АПК. – К., 2008. – № 8. – С. 122-126.
- Близький, Р. С. Державне регулювання ринку овочевої продукції: проблеми та шляхи їхнього вирішення [Текст] / Р. С. Близький // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2012. – №4 (56). – С. 20-27. – (Економічні науки).
- Гуляева, Г. В. Оценка качества овощной и бахчевой продукции - актуальная задача [Текст] / Г. В. Гуляева, В. В. Коринец, В. А. Шляхов // Картофель и овощи. – Москва, 2012. – № 1. – С. 8-9.
- Дикаленко, М. Борщовый напор: [рынок овощной заморозки] [Текст] / М. Дикаленко // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2012. – № 7. – С. 62-63.
- Діхтяр, В. Овочі: теоретичні основи та особливості ринку [Текст] / В. Діхтяр // Агро перспектива. – Київ, 2010. – № 11 (129). – С. 52-55.
- Духницький, Б. В. Ринок овочевих культур в Україні [Текст] / Б. В. Духницький, О. В. Новічков, В. М. Полупан // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2017. – № 10. – С. 56-60.
- Кужилева, О. Обзор рынка свежих овощей и фруктов в Украине [Текст] / О. Кужилева, О. Переясловская // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007. – № 6. – С. 32-38.
- Малиновський, Б. Лідер ринку салатів обирає Enza Zaden [Текст] / Б. Малиновський // Овощеводство. – Київ : А.С.К., 2018. – № 7-8. – C. 12-13.
- Мороз, О. В. Опис моделі еквівалентності ринкового обміну на прикладі ринку овочевої продукції України [Текст] / О. В. Мороз, Р. В. Логоша, О. Г. Підвальна // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2018. – № 10. – С. 15-25.
- Піддубний, В. І. СВАТ "Київська овочева фабрика" на ринку овочів закритого грунту [Текст] / В. І. Піддубний // Фондовый рынок. – Київ, 2009. – № 43. – C. 26-33.
- Руденко, Н. Ціна впливає на привабливість овоча [Текст] / Н. Руденко // Агро перспектива. – Київ, 2010. – № 11 (129). – С. 48-51.
- Ручкiн, О.В. та iнш. Формування ринку овочевоi продукцii в регiонi [Текст] / О.В. та iнш. Ручкiн // Економiка АПК. – 1998. – № 2. – С.61-64.
- Ручкін, О. В. Рівень споживання та сегменти ринків овочів [Текст] / О. В. Ручкін, А.М. та ін. Рудь // Економіка АПК. – К., 2002. – №11. – С. 98-101.
- Силивончик, А. Газино: [производство тепличных овощей] [Текст] / А. Силивончик // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2014. – № 3. – C. 35-36.
- Соколов, А. Победить авитаминоз. Обзор рынка ранних овощей в Украине 2017 [Текст] / А. Соколов // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2018. – № 1. – С. 14-19.
- Чебыкина, Е. Горячий рынок замороженных овощей [Текст] / Е. Чебыкина // Мир мороженого и быстрозамороженных продуктов. – Москва, 2012. – № 3. – С. 40-43.
- Яцишина, Л. К. Дослідження ринку овочів і фруктів в Україні [Текст] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 105-109.
|