Електронний каталог
торговельна мережа
Документи:
- "В 2021 выросли продажи в категориях кондиционеры, посудомойки и кофемашины", - Эпицентр [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – : №1, №1. – С. 11.
- "Семья" оптимизировала контакты [Текст] // Новости торговли. – Москва, 2014. – № 1 (169). – С. 50-51.
- METRO: итоги года. Международные торговые сети в Украине [Текст] // Мир продуктов. – Київ, 2009. – № 3. – С. 46-47.
- В Москве формируют торговые зоны и комплексы с логистической инфраструктурой [Текст] // Логинфо. – 2001. – №9. – С.16.
- ДистрЛидируют бренды и производители [Текст] // Логинфо. – М., 2003. – №1. – С. 56-63.
- От одиночного предприятия к торговой сети [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2013. – № 1-2 (42-43). – С. 10-14.
- Ритейл сегодня в поисках стратегии [Текст] // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 5 (149). – С. 16-20.
- Роль підприємств торгівлі у соціально-економічному розвитку Києва [Текст] // Ділова панорама. – Київ, 2014. – № 4 (82). – С. 42-43.
- Російський жорсткий дискаунтер MERE виходить з польського ринку: експансія мережі зайшла в глухий кут [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №7. – С. 7.
- С чем столкнулась сеть ELDORADO в период пандемии и что ритейлер захватил с собой в будущее? [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2021. – №1. – С. 25-28.
- Суммарный годовой оборот сетей VARUS и EVA впервые превысил $1млрд [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №101. – С. 10.
- Суммарный годовой оборот сетей VARUS и EVA впервые превысил $1 млрд [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – С. 10.
- Торговые сети должны повысить эффективность, чтобы выжить на конкурентном рынке [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – С. 34.
- Торговые сети должны повысить эффективность, чтобы выжить на конкурентном рынке [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №101. – С. 34.
- Українським компаніям для роздумів: у Biedronka є проблеми з доставкою до деяких магазинів - бракує навіть товарів ВТМ [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №7. – С. 3.
- Управление цепями поставок. "Садово-огородная биржа" в Познании [Текст] // Логинфо. – М., 2003. – №1. – С.24-27.
- The next Wal-Mart ? [Текст] : Secretive. Powerful. How far can Germany's Aldi go? : European business / J. Ewing, A. Zammer, W. Zellner, R. Tiplady // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2004. – №18. – C. 20-24.
- Rowley, I. Can Wal-Mart woo Japan? [Текст] : Asian business / I. Rowley // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2004. – №20. – C. 24-25.
- Алексєєв, С. Б. Аналіз постачальницького потенціалу торговельної мережі [Текст] / С. Б. Алексєєв // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 2 (70). – С. 39-42.
- Альфимова, В. С. Экспресс-курс для начинающих работу с торговыми сетями [Текст] / В. С. Альфимова // Управление продажами. – Москва, 2010. – № 1 (50). – С. 50-62.
- Арасланова, А. В ожидании инвестора : [розничная торговая сеть] [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 11-12. – С. 18-21.
- Безпарточний, М. Г. Розвиток регіонального споживчого ринку в системі ефективного функціонування торговельних підприємств [Текст] / М. Г. Безпарточний // Регіональна економіка. – Львів, 2015. – № 4. – С. 43-50.
- Бєлова, О. Ранжирування мотиваторів та демотиваторів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами [Текст] / О. Бєлова // Економіст. – Київ, 2012. – № 12 (314). – С. 46-48.
- Бєлова, О. Формування тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами [Текст] / О. Бєлова // Економіст. – Київ, 2013. – № 2 (316). – С. 52-56.
- Бут, О. Северный союз сетевой розницы [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – К., 2008. – № 1. – С. 54-56.
- Власова, Н. А. Торговые сети: мировые тенденции развития и отечественный опыт [Текст] / Н. А. Власова // Маркетинг и реклама. – К., 2003. – №12(88). – С.17-20.
- Волченков, А. Анализ торговой точки: разбираем продавцов [Текст] / А. Волченков, Е. Пархоменко // Маркетолог. – М., 2005. – №3(66). – С.26-30.
- Глошубова, Н. Розвиток торговельних мереж в Україні [Текст] / Н. Глошубова // Підприємництво, господарство і право. – 2001. – №10. – С.98-100.
- Говдя, Д. Локальный ритейл набирает вес. Основные "драйверы" развития [Текст] / Д. Говдя // Мир продуктов. – Київ, 2009. – № 9. – C. 44-46.
- Голошубова, Н. Визначальні фактори розвитку роздрібної торгової мережі [Текст] / Н. Голошубова // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №4. – С.19-26.
- Голошубова, Н. Роздрiбна торговельна мережа:стан i тенденцiї розвитку [Текст] / Н. Голошубова // Вiсник КДТЕУ.Сер.Економiка. – 1998, 1998. – N1. – С.74-82.
- Голошубова, Н. Роздрiбна торговельна мережа:стан i тенденцiї розвитку [Текст] / Н. Голошубова // Вiсник КДТЕУ.Сер.Економiка. – 1998. – С.74-82.
- Гонтмахер, К. Торговые сети и программа лояльности производителя [Текст] / К. Гонтмахер // Отдел маркетинга. – К., 2008. – № 11. – С. 55-61.
- Горбачев, М. Н. Как оценить эффективность дистрибуции [Текст] / М. Н. Горбачев // Управление продажами. – Москва, 2010. – № 1 (50). – С. 42-49.
- Гришко, М. Г. Основні етапи впровадження та функціонування системи інформаційного забезпечення управління торговельними мережами [Текст] / М. Г. Гришко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 11. – С. 145-149.
- Гугля, И. Супермаркетомания. Итоги работы украинского ретейла [Текст] / И. Гугля // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 1-2. – С. 18-20.
- Гуляєва, Н. Системні драйвери торгівлі Украї [Текст] / Н. Гуляєва, І. Вавдійчик, В. Мельник // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2024. – №3 (51). – С. 4-23.
- Гуляєва, Н. Системні драйвери торгівлі України в реаліях воєнного стану [Текст] / Н. Гуляєва, І. Вавдійчик, В. Мельник // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2024. – №3 (51). – С. 4-23.
- Гуштан, Т. В. Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 11. – С. 70-74.
- Делюкин, Л. Логистические процессы и операции в торговых сетях [Текст] / Л. Делюкин // Логистика: проблемы и решения. – Київ, 2016. – № 5-6. – С. 20-23.
- Дериведмідь, О. С. Концепція моделювання системи підвищення ефективності діяльності торгових мереж [Текст] / О. С. Дериведмідь // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 6. – С. 160-165.
- Ільєнко, Ю. І. Вибір стратегії управління товарними категоріями в торговельній мережі на основі нейроннних мереж [Текст] / Ю. І. Ільєнко, Г. В. Шершньова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 4 (52). – С. 214-219. – (Економічні науки).
- Кавун, О. О. Формування корпоративних торговельних мереж у роздрібній торгівлі України [Текст] / О. О. Кавун // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – №9(51). – С.91-97.
- Калугина, С. А. Бренд торговых сетей [Текст] / С. А. Калугина // Вестник Российского государственного торговоэкономического университета. – М., 2007. – № 3. – С. 129-133.
- Ковальська, Л. Л. Проектування логістичної системи роздрібної торговельної мережі регіонів Укриїни [Текст] / Л. Л. Ковальська, О. Ю. Речун // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2017. – № 2. – С. 113-119.
- Ковтун, Е. Сумбурное развитие: проблемы роста украинских торговых сетей [Текст] / Е. Ковтун // Новый маркетинг. – К., 2004. – №1. – С.52-56.
- Колотій, В. О. Чинники конкурентоспроможності і сталість роздрібних підприємств торгівлі будматеіалами [Текст] / В. О. Колотій // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 10 (136). – С. 131-135.
- Косар, Н. С. Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 7. – С. 97-109.
- Краснокутська, Н. С. Організаційний потенціал торговельних мереж: перспективні напрями розвитку та вітчизняний досвід [Текст] / Н. С. Краснокутська // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 5. – С. 105-109.
- Лиса, С. Методичні підходи до оцінювання логістичних ланцюгів торговельних мереж [Текст] / С. Лиса // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2010. – № 4. – С. 56-63.
1
2
|