Електронний каталог
споживання
Документи:
- Газ потрібний усім [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм. – Київ, 2010. – № 41-43. – С. 51-56.
- Запаси нафти [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм. – Київ, 2010. – № 41-43. – С. 64-66.
- Лікарі про лікування вином та його споживання [Текст] // Виноград. Вино. – Київ : Журнал Дім, сад, город, 2017. – № 4-5. – С.15-37.
- Konstanty, W. Relations in between country of origin and brand [Text] [Текст]. Part I : Contemporary tendencies and problems of the world economy / W. Konstanty // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 129-135.
- Misnik, N. V. On-line shopping in Ukraine [Text] [Текст] : opportunities and challenges / N. V. Misnik // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 10 : In focus: Trade & Distribution. – P. 29-33.
- Бойко, М. Суб'єктні технології у готельному бізнесі [Текст] / М. Бойко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2016. – № 4(108). – С. 104-113.
- Бут, О. Ориентация на изменения. Развитие хлебопекарной отрасли [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2019. – № 1. – С. 12-13.
- Вазуваєв, В. Домашнє вино: про тонкощі виготовлення та умови споживання [Текст] / В. Вазуваєв // Виноград. Вино. – Київ : Журнал Дім, сад, город, 2014. – № 1-2 (101-102). – С. 56-57.
- Вдовиченко, А. Визначення детермінантів заощаджень та споживання населення України на основі емпірічного дослідження [Текст] / А. Вдовиченко // Економіка України. – Київ : Преса України, 2009. – № 9. – С. 40-52.
- Власенко, І. Стан виробництва і споживання м'яса в Україні [Текст] / І. Власенко, В. Власенко, Г. Лояніч // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2016. – № 2. – С. 21-30.
- Волошин, І. Модель закритої економіки з повним споживанням виробленої продукції [Текст] / І. Волошин, М. Волошин // Банківська справа. – Київ, 2017. – № 1. – С. 86-98.
- Воронин, А.и др. Нормы потребления ТЭР и стратегия энергосбережения [Текст] / А.и др. Воронин // Бизнес информ. – 1998. – С.32-36.
- Грошев, И. Мифологизация потребления как инструмент брендинга [Текст] / И. Грошев, А. Краснослободцев // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 4. – С. 97-105.
- Довбенко, М. Видатний дослідник економічної нерівності [Текст] / М. Довбенко // Економічна теорія. – Київ, 2016. – № 2. – С. 100-105.
- Жалелева, Р. З. Проблемы выравнивания уровня потребления в кризисных и посткризисных условиях (на примере Республики Казахстан) [Текст] / Р. З. Жалелева, Р. Б. Габдуллин, А. А. Завалишина // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 9 (147). – С. 341-351.
- Зорин, Н. Оценка уровня социального благополучия (Кировская область) [Текст] / Н. Зорин, Р. Кудрявцева // Экономист. – М., 2007. – № 2. – С. 55-65.
- Кудінова, А. Моделі споживання: цивілізаційний вимір [Текст] / А. Кудінова // Україна: аспекти праці. – Київ, 2012. – № 5. – С. 17-22.
- Кудінова, А. В. Виробництво і споживання в глобальній економіці: характер взаємодії [Текст] / А. В. Кудінова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 11. – С. 35-39.
- Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 27-35.
- Мазаракі, А. А. Внутрішній ринок України в умовах дисбалансів між виробництвом і споживанням [Текст] / А. А. Мазаракі, В. Д. Лагутін // Економіка України. – Київ : Преса України, 2016. – № 4. – С. 4-18.
- Махорт, А. П. Про вплив на рівновагу в економічній системі нелінійної залежності структури споживання товарів від ціни [Текст] / А. П. Махорт // Системні дослідження та інформаційні технології. – Київ, 2013. – № 3. – С. 30-44.
- Межевов, А. Социально-экономические аспекты поведения потребителей [Текст] / А. Межевов // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 1 (134). – С. 28-46.
- Мельник, Т. Імпортоспоживання в Україні: масштаби та тенденції [Текст] / Т. Мельник, К. Пугачевська // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 4 (96). – С. 5-19.
- Набруско, І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання [Текст] / І. Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 1. – С. 147-155.
- Оліскевич, М. Дослідження функції споживання в Україні [Текст] / М. Оліскевич // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2007. – № 4. – С. 92-105.
- Радаев, В. В. Социология потребления: Основные подходы [Текст] / В. В. Радаев // Социологические исследования. – М., 2005. – №1. – С.5-18.
- Сакіркін, С. Експортний ринок борошна в 2018/19 МР: підсумки першої половини сезону [Текст] / С. Сакіркін // Хранение и переработка зерна. – Дніпропетровськ, 2018. – № 12. – С. 34-35.
- Федоришина, І. Споживач як центральна фігура маркетингу [Текст] / І. Федоришина // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – C. 46-55.
- Чорна, Т. Споживання цукру: світові тренди [Текст] / Т. Чорна, Н. Гусятинська // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2023. – №3 (47). – С. 33-52.
- Яланецкий, А. Я. Шампанское Украины - энотерапевтический функциональный продукт питания при синдроме хронической усталости [Текст] / А. Я. Яланецкий, В. А. Загоруйко, А.С. и др. Макаров // Напитки. Технологии и инновации. – Київ, 2014. – № 8 (37). – С. 40-41.
|