Електронний каталог
У290-211.1я73 Учебные издания по маркетингу для высшей школы. Учбові видання з маркетингу для вищої школи
Документи:
- English for Marketers [Текст] [Текст] : зб. оригінал.текстів з англ. мови / уклад.:Л.С.Орлик, Л.Г.Бальзаннікова. – К. : КНТЕУ, 2009. – 118c. – 19.00.
- Le marketeur [Текст] : Fondements et nouveautes du marketing / Coordination C. Michon. – 2e edit. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7141-2 : 385,00.
- Marketing theory and practice [Текст] : Theory and practice / Edit.: M.J.Baker. – 3rd ed. – London : Macmillan Business, 1995. – 442 p. – ISBN 0-333-64181-7.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. – 210с. – Бібліогр.:с.205-208. – 17.50.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – 2-е вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2005. – 301с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-8148-92-4 : 45.00.
- Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інноваціїї в маркетингу [Текст] [Текст] : навч.-метод. посіб. / авт.: В.Я. Заруба, Д.В. Райко, О.О. Антонець та ін.; за ред. В.Я. Заруби, Д.В. Райко. – Харків : Щедра садиба плюс, 2015. – 104 с. – Бібліогр.: с. 85-86. – ISBN 978-617-7225-67-5 : 44.00.
- Інфраструктура товарного ринку: теоретичні засади [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 379с. – Бібліогр.:с.372-379. – ISBN 978-966-346-498-5 : 61.00.
- Маркетинг [Текст] : Учебник / Под ред. Э.А.Уткина. – М. : ЭКМОС,Тандем, 2002. – 320с. – ISBN 5-88124-010-3 : 21.24.
- Маркетинг [Электронный ресурс] [Текст] : для ПК, MP3-плееров, мобильных телефонов. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – [2008]. – 116,80. – Систем. требования: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista; Celeron 300 Mhz; 64 Mb RAM; CD/DVD-ROM, звук, мышь.
- Маркетинг товаров и услуг [Электронный ресурс] [Текст] : интерактивный учебный курс; мультимедийное издание / TeachPro. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 128,80. – Систем. требования: Windows 98/Me/2000/XP; Pentium - II; Internet Explorer 4.0 и выше; 64 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM; наушники или колонки.
- Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 62 с. – Бібліогр.: с. 60-62. – 30.00.
- Маркетингова товарна політика [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" / Уклад.Н.Б.Ткаченко. – К. : КДТЕУ, 1999. – 98с. – 8.60.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.К. Яцишина. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 104 с. – Бібліогр.: с. 101-104. – 35.00.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. / за ред.Л.В.Балабанової. – 3-є вид.,переробл.і допов. – Київ : Знання, 2004. – 354с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 966-8148-21-5 : 42.50;35.00.
- Опорні конспекти лекцій з курсу "Маркетингова діяльність підприємства" [Текст] / Уклад.В.В.Черепов. – К. : КДТЕУ, 2000. – 93с. – 6.50.
- Основи бізнесу [Текст] [Текст] : навч.посіб. / кол. авт.: Я.С. Ларіна, С.В. Мочерний, В.М. Фомішина, С.І. Чеботар. – Київ : Академія, 2009. – 384 с. – (Альма-Матер). – Бібліогр.: с. 383. – ISBN 978-966-580-283-9 : 45.00.
- Рабочая тетрадь к учебнику "Управление организацией" [Текст]. Разд.3 : Маркетинг в управлении организацией / Под ред.А.Г.Поршнева. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 127с. – (Высшее образование.Инструментарий.Задания.Тесты). – ISBN 5-16-000397-5 : 9.60.
- Российский менеджмент: учебные конкретные ситуации [Текст] : Учебн.посбие для студ.экон.спец.вузов.Собраны 100 оригинальных учеб.ситуаций по основным разделам менеджмента. Кн.2 / Науч.ред.и сост.:А.М.Зобов,Б.Н.Киселев. – М. : ГУУ, 1998. – 1032с. : ил. – (Российский менеджмент:учебные конкретные ситуации). – CD. – ISBN 5-215-00342-4 : 129.60.
- Ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 102 с. – Бібліогр.: с. 100-102. – 35.00.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для вузов / Под ред. Ф.К.Беа,Э.Дихтла,М.Швайтцера;Пер. с нем. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 944с. – (Университетский учебник). – ISBN 5-86225-455-2(рус.);3-437-40287-0(нем.);3-437-40304-4(нем.) : 81.00;65.08.
- Экономика фирмы [Текст] : Учебник для вузов / Под ред. В.Я.Горфинкеля,В.А.Швандара. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 461с. – ISBN 5-238-00473-7 : 59.52.
- Aaker, D. A. Strategic market management [Текст] / D. A. Aaker. – 5th ed. – New York : John Wiley & Sons, Inc., 1998. – 330 p. – ISBN 0-471-17743-1.
- Armstrong, M. A handbook of personnel management practice [Текст] / M. Armstrong. – London : Kogan Page, 1996. – 959 p. – ISBN 0-7494-2028-6.
- Marketing [Текст] / E. N. Berkowitz, R. A. Kerin, S. W. Hartley, W. Rudelius. – 6th ed. – Boston : Irwin / McGraw-Hill, 1997. – 736 p. – ISBN 0-256-18968-4.
- Marketing management [Текст] : a strategic decision-making approach / H. W. Boyd, O. C. Walker, J. Mullins, J.-C. Larreche. – 4th ed. – Boston : McGraw-Hill/Irwin, 2000. – 594 p. – ISBN 0-07-231523-7.
- Brierty, E. G. Business Marketing [Текст] / E. G. Brierty, R. W. Eckles, R. R. Reeder. – 3rd ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 1998. – 683 p. – ISBN 0-13-757378-2.
- Burlakov, O. M. Marketing [Текст] = Маркетинг / O. M. Burlakov, I. M. Kopych, S. V. Skibinsky ; Institute of Matter and Methodology of Education Ukoopspilka. – Kiev : (S.n.), 1997. – 298 с. – ISBN 5-7763-9071-0.
- Comfort, J. Marketing [Текст] : Business management english / J. Comfort, N. Brieger. – New York : Prentice Hall International, 1992. – 185 p. – (English language teaching). – ISBN 0-13-093469-0.
- Corey, E. R. Industrial Marketing [Text] [Текст] : cases and concepts / E. R. Corey. – 3rd ed. – Englewood : Printice Hall, 1983. – 610 p. – ISBN 0-13-461509-3 : 80,00.
- Delmarquette, M. Mercatique [Текст] / M. Delmarquette, P. Hayat, G. Mansillon. – Paris : Editions Foucher, 2001. – 158 p. – (Plein pot BTS). – ISBN 2-216-09130-8.
- Dillon, W. R. Marketing research in a marketing environment [Text] [Текст] / W. R. Dillon, T. J. Madden, N. H. Firtle. – 2nd ed. – Homewood : IRWIN, 1990. – 854 p. – ISBN 0-256-07977-3 : 110,00.
- Evans, J. R. Marketing [Текст] / J. R. Evans, B. Berman. – 7th ed. – New York : Macmillan Publishing Company, 1994. – 774 p. – ISBN 0-02-334270-6.
- Farrall, G. Professional English in Use. Marketing [Text] [Текст] / G. Farrall, M. Lindsley. – Cambridge Univercity Press, 2008. – 144 p. – (Professional English). – ISBN 9780521702690 : 360.00.
- Marketing strategy [Текст] / O. C. Ferrell, M. D. Hartline, G.H.Jr. Lucas, D. Luck. – Fort Worth, Ph. : The Dryden Press, 1998. – 407 p. – ISBN 0-03-024801-9.
- Giles, G. B. Marketing [Текст] / G. B. Giles. – 6th ed. – London : Logman Group Ltd, 1994. – 286 p. – (The M+E handbook series). – ISBN 0-7121-1424-6.
- Husted, S. W. Principles of modern marketing [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – ISBN 0-205-11575-6 : 1800000.
- Husted, S. W. Study guide for "Principles of modern marketing" [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 441 p. – ISBN 0-205-11577-2.
- Keegan, W. J. Global marketing [Текст] / W. J. Keegan, M. C. Green. – 3rd ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2003. – 666 p. – ISBN 0-13-066998-9 : 135.00.
- Keegan, W. J. Global marketing [Текст] / W. J. Keegan, M. C. Green. – 3th ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2003. – 666 p. – ISBN 0-13-066998-9 : 169.00.
- Kotler, P. Marketing an introduction [Text] [Текст] / P. Kotler, G. Armstrong. – 3rd ed. – Englewood : Printice Hall, 1993. – 632 p. : il. – ISBN 0-13-554593-5 : 120,00.
- Marketing direct international [Текст] : Concepts, pratiques et chiffres cles / M. Krafft, J. Hesse, K. M. Knappik [et al.] ; Preface de M. Levy. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7185-4 : 350,00.
- Lamb, C.Jr. Principles of marketing [Текст] / C.Jr. Lamb, J.Jr. Hair, C. McDaniel. – Cincinnati : South-Western Publishing, 1992. – 840 p. – ISBN 0-538-81368-7.
- Lamb, C. W. Marketing [Текст] / C. W. Lamb, J. F. Hair, C. McDaniel. – 5th ed. – Cincinnati : South-Western College Publishing, 1999. – 773 p. – ISBN 0-324-00638-1.
- Leader, W. G. Fundamentals of marketing [Текст] / W. G. Leader, N. Kyritsis. – Cheltenham : Stanley Thornes Publishers Ltd, 1990. – 276 p. – (The business and marketing series. With stydy tips for exam success.). – ISBN 0-7487-0388-8.
- Lendrevie, J. Mercator [Текст] / J. Lendrevie, D. Lindon. – 6e ed. – Paris : Dalloz, 2000. – 755 p. – (Theorie et pratique du marketing).
- Lucey, T. Business administration [Текст] / T. Lucey. – London : DP Publications, 1994. – 356 p. – (Complit course text.). – ISBN 185805-085-5.
- McCarthy, E. J. Essentials of marketing [Text] [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. – 5th ed. – Homewood : IRWIN, 1991. – 526 p. : il. – ISBN 0-256-09323-7 : 100,00.
- McCarthy, E. J. Basic marketing [Текст] : A managerial approach / E. J. McCarthy, W.Jr. Perreault. – 9th ed. – Homewood : IRWIN, 1987. – 749 p. – ISBN 0-256-03649-7.
- McDougall, G. H. Marketing [Текст] / G. H. McDougall, Ph. Kotler, G. Armstrong. – canad. 2nd ed. – Scarborough, Ontario : Prentice-Hall Canada Inc., 1992. – 650 p. – ISBN 0-13-544685-6.
- Meffert, H. Marketing [Текст] : Grundlagen der Absatzopolitik / H. Meffert. – 7., uberarb. und erw. Aufl. – Wiesbaden : Gabler, 1991. – 740 s. – ISBN 3-409-69014-X.
1
2
3
4
5
6
|